رافائل نادال تنیسور اسپانیایی و قهرمان سال ۲۰۰۹ اوپن استرالیا در مصاف با پابلو کارنو بوستا هموطنش با پیروزی قاطع در ۳ ست متوالی گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت.

رافا نادال

به گزارش همشهری آنلاین، رافائل نادال در این دیدار با نتایج ۶-۱، ۶-۲، ۶-۴ بوستا را شکست داد. در پایان این دیدار نادال مرد شماره یک تنیس جهان از اسپانیا  در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: از عملکرد امروزم راضی هستم و بدون شک این دیدار یکی از بهترین مسابقه من تاکنون بوده است. این پیروزی بسیار مثبت و روحیه بخش بود.

وی افزود: با عرض پوزش برای پابلو که دوست خوب من است. من بهترین‌ها را برای بقیه فصل برای او آرزو می‌کنم.

نادال در مورد بازی فدرر و میلمن که با برتری تنیسور سوئیسی توام شد، گفت: من از تماشای این بازی لذت بردم، فدرر در پایان این بازی بسیار احساسی شده بود.

وی افزود: میلمن در این بازی نشان داد مبارز است، به نظر می‌رسد که او هرگز تلاش برای رسیدن به پیروزی را متوقف نمی‌کند و لبخندی که بر چهره‌اش دارد با نگرش مثبت در تمام طول مسابقه بازی می‌کند. به نظر من شخصیت خوبی دارد.

نادال در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نیک کریگوس از کشور میزبان خواهد رفت. این تنیسور استرالیایی که رنک ۲۳ جهان را در اختیار دارد، در مرحله قبلی موفق شد کارن خاچانف از کشور روسیه را مغلوب کند.

در سایر بازی‌های مهم این مرحله نواک جوکوویچ مرد شماره ۲ تنیس جهان به مصاف دیگو شوارتزمن از آرژانتین می‌رود.

راجر فدرر از سوئیس نیز بازی نه چندان دشواری را برابر مارتین فوکستاوکس از کشور مجارستان که رنک ۶۷ جهان را دراختیار دارد در پیش دارد.

کد خبر 480419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha