این را امروز برای شما می‌نویسیم که با ادامه این روند، فرهاد دیر یا زود خودش را کنار خواهد کشید

فرهاد مجيدي

به گزارش همشهری آنلاین، پذیرش انجام بازی پلی‌آف در زمین بی‌طرف آن هم بعد از این همه هیاهو، ظاهرا به مذاق فرهاد مجیدی خوش نیامده است. در شرایطی که مدیران استقلال از یک پیروزی دیپلماتیک در این پرونده سخن می‌گویند، موضع سرمربی چیز دیگری است. فرهاد مجیدی دقایقی پیش در اظهاراتی بسیار تند علیه مدیران استقلال، مدعی شد از ابتدا موافق بازی در زمین بی‌طرف بوده، اما مدیران باشگاه گوش نداده‌اند و تنها زمان را از بین برده‌اند.

مجیدی در بخشی از سخنانش گفته است: «اول هفته صد بار گفتم برای پلی‌آف به زمین بی‌طرف برویم و در جریان مسابقات با رایزنی حق میزبانی را پس بگیریم، اما نخواستند به نظر ما اهمیت بدهند. همه ایران درباره این موضوع نظر دادند، اما به نظر مربیان و بازیکنان تیم‌ها اهمیت ندادند! فضایی به وجود آوردند که کسی جرأت نکند نظر مخالف دهد. تا همین دیشب به من خیلی محکم می‌گفتند محال است به دبی برویم، اما ناگهان الان می‌گویند خبر خوش! خبر پیروزی، کدام پیروزی؟ پیروزی این بود که بازی پلی‌اف استقلال در تهران برگزار می‌شد. چرا از کادرفنی نپرسیدید که برای بازی در زمین بی‌طرف، قطر بهتر است یا امارات که حتما انتخاب من قطر بود، چون مشکل پروازی برای بازی احتمالی با الریان نداشت. پیروزی این بود که یک هفته تمرکز تیم را بهم نمی‌ریختید و ابتدای هفته این موضوع را حل می‌کردید. خبر واقعی این است که گوشت قربانی، استقلال است. مدام از عزت استقلال حرف زدند، اما نگفتند که آیا عزت استقلال این است که در سه چهار روز گذشته دربدر یک تکه زمین سبز باشد؟ آیا این خفت نیست که تیم من زمین ندارد تمرین کند؟!»

مجیدی که ظاهرا خشمش پایانی ندارد، اضافه کرده: «به روی مبارک‌شان هم نمی‌آورند که اگر من نیامده‌ بودم، یک میلیون و 500 هزار یوروی آقای دی‌بیاسی را از کجا تهیه می‌کردند که الان نتوانستند 200 میلیون تومان به پیمانکار زمین باشگاه انقلاب بدهند تا ما دربدر زمین تمرین نباشیم؟! از کجا می‌خواهید شکایت‌ها و طلب‌های بویان و شفر و استراماچونی، پاختاکور و ... پرداخت کنید؟ آیا هوادار می‌داند که شما چند میلیون دلار بدهی کمرشکن در فیفا دارید؟ بودجه 750 هزار یورویی استراماچونی که به وکیل او قولش را داده بودند، کجاست که پاتوسی به خاطر 50 هزار دلار بیشتر به تیم دیگری رفت؟! دستگاه جی‌پی‌اس در این باشگاه اجاره‌ای است! دو روز قبل آمده بودند به خاطر 50 میلیون تومان دستگاه را ببرند!»

چندی پیش شایعه استعفای فرهاد مجیدی منتشر شده بود، اما این اتفاق رخ نداد. با این وجود کاملا قابل انتظار است که دیر یا زود حوصله مجیدی از این همه بی‌برنامگی سر برود و او هم که استاد تصمیمات غیرمنتظره است، خیلی ناگهانی عطای کار را به لقایش ببخشد. استقلال بعد از بارش برف در تهران زمین مناسب برای تمرین نداشت و این مساله به شدت مجیدی را خشمگین کرده. حالا هم داستان بازی در امارات و هیاهوی کاذب با کلیدواژه «پیروزی» او را عصبانی کرده. البته که مجیدی شنبه در دوبی برابر الکویت روی نیمکت استقلال می‌نشیند، اما این را امروز برای شما می‌نویسیم که با ادامه این روند، فرهاد دیر یا زود خودش را کنار خواهد کشید.

کد خبر 480115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha