کار امدادرسانی هوایی به سیلزدگان توسط دو فروند بالگرد جمعیت هلال احمر با ۲۰۰ سورتی پرواز تا کنون انجام شده است.

کمک به سیل زدگان سیستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۱۹۹ سیلزده استان در قالب سه هزار و ۳۳۹ خانوار از ۲۰ دی تاکنون توسط نیروهای هلال احمر در چادر اسکان داده شدند.

رسول راشکی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان سیستان و بلوچستان توسط چهار هزار و ۶۶۳ نجاتگر جمعیت هلال احمر استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: هزار و ۱۲۵ روستا در ۱۵ شهرستان سیستان و بلوچستان که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند امدادرسانی شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۳۲۸۲ دستگاه چادر امدادی، ۷۳۱۲ تخته موکت، ۱۴۶۵۳ تخته پتو، ۸۸۱۶ کیلوگرم نایلون،۲۵ هزار و ۴۱۰ بسته غذایی بین آسیب دیدگان استان تاکنون توزیع شده است.

وی توزیع ۱۹۰۸۰ بسته موادغذایی۷۲ ساعته و ۶۳۳۰ بسته غذایی یک ماهه، ۲۲ هزار و ۱۱۲ قوطی کنسرو، ۱۴ هزار و ۱۸۴کیلوگرم برنج و آب معدنی، نان، حبوبات، روغن، چای، فانوس، والور و ست ظروف و موادبهداشتی را از دیگر اقلام توزیع شده بین سیل زدگان سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

راشکی تاکید کرد: کار امدادرسانی هوایی به سیلزدگان توسط دو فروند بالگرد جمعیت هلال احمر با ۲۰۰ سورتی پرواز تا کنون انجام شده است.

وی اظهار داشت:جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان تا رسیدن به وضعیت مطلوب در کنار آنان خواهد بود.

کد خبر 480078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha