نماینده کهنوج در مجلس پیشنهاد کرد که هرچه سریع‌تر از NPT خارج شده و انفجارهای شکاف و جوش هسته‌ای را انجام دهیم و به باشگاه قدرت‌های هسته‌ای بپیوندیم.

احمد حمزه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس  با بیان اینکه «اگر امروز جنگ‌افزار هسته‌ای داشتیم از تهدید مصون بودیم» گفت: حال که اروپا از تعهدات خود سر باز زده است پیشنهاد می‌کنم هر چه سریع‌تر از NPT خارج شده و انفجارهای شکاف و جوش هسته‌ای را انجام دهیم و به دنیا اعلام کنیم که به باشگاه قدرت‌های هسته‌ای پیوسته‌ایم.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود داشتن جنگ افزار هسته‌ای را مصونیت‌آفرین عنوان کرد و گفت: باید موشک‌هایی با بُرد زیاد و دارای ظرفیت قابل حمل کلاهک‌های نامتعارف را در دستور کار قرار دهیم. این حق طبیعی ما است.

کد خبر 479721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    1 0
    کاملا با نظر نماینده محترم موافقم چرا نباید سلاح هسته‌ای داشته باشیم وقتی همه ما را تهدید به نابودی می‌کنند باید سلاح راهبردی هسته‌ای برای بازدارندگی حتما داشته باشیم از مسئولان بلند پایه سیاسی ونظامی خواهشمندیم برای حفاظت از کشورمون هر سلاحی که نیاز باشد رو تهیه کنیم تا در مقابل این کشورها ی حیوان صفت ( آمریکا واروپا اسرائیل) کارت های بسیار مناسبی داشته باشیم.