تهیه‌کننده سریال «وارش» درباره حاشیه‌های مشابه این سریال و «سرزمین کهن» معتقد است اگر توجیه کامل درباره «سرزمین کهن» انجام شود از همین فردا می‌تواند روی آنتن برود.

سرزمین کهن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمودرضا تخشید تهیه‌کننده سریال «وارش» در مقایسه میان حاشیه‌های اولیه و گذرای این سریال در برابر حواشی «سرزمین کهن» که با یک سوءتفاهم قومیتی جلوی پخش آن گرفته شد، گفت: در این وارش هم یک کاراکتر جنوبی به شمال کشور آمده بود و برخی تعنراض کردند چرا یک نفر از جنوب کشور قهرمان سریال شده است.  

تخشید که در زمان پخش «سرزمین کهن» مدیرکل امور نمایش سیما بود، درباره اینکه چرا حاشیه‌های «سرزمین کهن» مثل «وارش» به گونه‌ای هدایت نشد که این سریال هم به پخش برسد، بیان کرد: ما در آن زمان هم تلاش بسیاری کردیم، نه تنها در مصاحبه‌هایی، نکاتی را توضیح دادیم بلکه حتی بخشی از داستان را هم لو دادیم و گفتیم شخصیتی که نقش او را شهاب حسینی بازی می‌کند خودش با بختیاری‌ها نسبت دارد و ستون سریال روی قوم بختیار استوار شده است.

تخشید درباره نقش مدیران در هدایت این دست حواشی نیز اظهار کرد: نقش مدیران بسیار اهمیت دارد. درباره همین سریال «وارش» اگر مدیران حمایت نمی‌کردند، ممکن بود سریال متوقف شود و ایستادگی مدیران بسیار تاثیرگذار بود. وی درباره پخش «سرزمین کهن» تصریح کرد: اگر توجیه کامل درباره سریال صورت بگیرد و مدیرت هم پای آن بایستند، از همین فردا می‌توان آن را پخش کرد.  

«وارش» به ایستگاه پایانی رسید | «کتونی زرنگی» بعد از ایام فاطمیه

کد خبر 479662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha