اعضای شورای درجه‌بندی سنی فیلم سازمان سینمایی در اعتراض به ارائه نشدن هیچ‌کدام از فیلم‌های جشنواره فجر امسال به این شورا از مسئولیت خود کناره‌گیری کردند.

فيلم سينمايي سه كام حبس

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از اعضای شورای درجه‌بندی سنی فیلم با اعلام این خبر به خبرنگار همشهری آنلاین گفت: «از آنجا که گفته شده برخی فیلم‌های جشنواره سی و هشتم با قید رده‌بندی سنی در سینماهای مردمی نمایش داده می‌شوند، طبعا این تصمیم بدون اطلاع و نقش‌آفرینی اعضای شورا گرفته شده و در واقع مدیران جشنواره و مسئولان سازمان سینمایی شورا را دور زده‌اند.»

مهدی تهرانی، منتقد و مدرس دانشگاه افزود: «اصلا چطور می‌شود بدون اظهار نظر اعضای شورای درجه‌بندی سنی فیلم برخی فیلم‌های حاضر در جشنواره را با درجه ۱۲+ و ۱۵+ در سینماهای مردمی نمایش داد؟ این کار یعنی سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر به شورا اعتقاد ندارند و خودشان راسا می‌توانند درجه‌بندی سنی را اعمال کنند. اعضای شورا هم روز گذشته تصمیم گرفتند در اعتراض به این اقدام دسته‌جمعی از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند.»

بر اساس آنچه در پایگاه رسمی جشنواره سی و هشتم فیلم فجر آمده، فیلم‌های «آن شب»، «سه کام حبس» و «خون شد» با درجه ۱۲+ و «شنای پروانه» با درجه ۱۵+ در سینماهای مردمی به نمایش درمی‌آیند.

کد خبر 479597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha