۲۶ هزار و ۳۹۴ فقره بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی قزوین بعد از اصلاح قیمت سوخت انجام شده که به تشکیل هزار و ۳۵۵ پرونده تخلفاتی منجر گردیده‌است.

بازرسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در گفت‌وگو با ایرنا گفت: این تعداد بازرسی‌ها از ۲۴ آبان ماه تا ۲۴ دی ماه امسال انجام شده‌است.

 علی اکبر کبیری افزود: به دنبال این بازرسی‌ها هزار و ۳۵۵ واحد صنفی به عنوان متخلف به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند تا نسبت به تشکیل پرونده و صدور حکم برای آنها اقدام شود.

وی گفت: از این تعداد ۶۷۰ پرونده مورد مربوط به گرانفروشی، ۴۹۶ پرونده مربوط به درج نکردن قیمت و صادر ننمودن فاکتور، چهار فقره مربوط به عرضه خارج از شبکه و ۱۹۸ فقره سایر تخلفات بوده‌است.

کبیری افزود: مجموع ارزش ریالی پرونده‌های معرفی شده برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ۲۲۵ میلیارد و ۹۶۸ میلیون و ۷۹۴ هزار ریال بوده‌است.

کبیری گفت: با توجه به اصلاح قیمت سوخت، در این مدت ۱۵۵ گشت بازرسی با تعزیرات حکومتی، سازمان راهداری، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مرتبط با بحث نظارت صورت گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی سازمان، افزود: بحث نظارت بر مراکز گاز مایع و توزیع، نظارت بر نهاده‌های دامی و انبارها و سردخانه‌های استان از جمله مواردی هستند که مطالبه مردمی و مقامات اجرایی استان بوده و در دستور کار قرار دارند.

کد خبر 479562

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha