میلان با گلزنی ربیچ در وقت‌های تلف شده، سه امتیاز از بازی با اودینزه اندوخت.

ربيچ

میلان این هفته سه بر دو بر اودینزه غلبه کرده و به سومین برد متوالی خود در این فصل دست یافت. در این دیدار ابتدا اودینزه پیش افتاد، اما در نیمه دوم "ربیچ" تنها ۱۸۰ ثانیه پس از ورودش به زمین گل مساوی را به ثمر رساند و در ادامه نیز با گلی که در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کرد، مرد اول این دیدار لقب گرفت تا ابراهیموویچ، ستاره تازه‌وارد میلانی‌ها در سایه وی قرار گیرد.

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاهی ایتالیا یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف پارما رفت که در پایان نیمه اول با تک گل رونالدو راهی رختکن شد و در نیمه دوم هم رونالدو گل دوم را بعد از گل اول پارما به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود بیانکونری خاتمه یابد.

رونالدو حالا در ۷ بازی پیاپی سری A برای یوونتوس گلزنی کرده تا اولین بازیکن پس از دیوید ترزگه باشد که در سال ۲۰۰۵ در این تیم به چنین رکوردی دست پیدا می‌کند.

همچنین این دو گل تعداد گل‌های زده او در فصل جاری را به عدد ۱۶ رساند و باعث شد که رونالدو به تنها بازیکن در ۵ لیگ معتبر اروپایی تبدیل شود که در ۱۴ فصل گذشته حداقل ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

نتایج بازی‌های هفته بیستم سری A بدین شرح است:

لاتزیو  ۵  سمپدوریا  ۱

ساسولو  ۲  تورینو  ۱

ناپولی  ۰  فیورنتینا  ۲

بولونیا  ۱  ورونا  ۱

برشا  ۲  کالیاری  ۲

لچه  ۱  اینتر میلان  ۱

جنوا  ۱  آ.اس رم  ۳

میلان  ۳  اودینزه  ۲

یوونتوس  ۲  پارما  ۱

دیدار تیم‌های برگامو و فرارا نیز دوشنبه برگزار می‌شود که برگاموی رده پنجمی در صورت پیروزی، با احتساب تفاضل گل جای رم در رده چهارم را خواهد گرفت.

  • جدول رده‌بندی

۱- یوونتوس، ۵۱ امتیاز

۲- اینتر میلان، ۴۷ امتیاز

۳- لاتزیو، ۴۵ امتیاز، یک بازی کمتر

۴- رم، ۳۸ امتیاز

۵- آتالانتا برگامو، ۳۵ امتیاز

۶- کالیاری، ۳۰ امتیاز

کد خبر 479351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha