مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: طرح زوج و فرد از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج به‌ صورت هوشمند از تاریخ ۵ تا ۲۹ اسفندماه سال جاری اجرایی می‌شود.

زوج و فرد کرج

به گزارش‌ همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به جلسه اخیر شورای ترافیک استان البرز و مصوبه اجرای محدودیت‌های ترافیکی طرح زوج و فرد در کلان‌شهر کرج گفت: این طرح از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج به‌ صورت هوشمند از تاریخ ۵ تا ۲۹ اسفندماه سال جاری اجرایی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج ادامه داد: طرح محدودیت ترافیکی زوج و فرد از شرق بلوار شورا و بلوار استقلال، از شمال بلوار بسیج (۴۵ متری کاج) و بلوار شهید مطهری، از غرب بلوار جمهوری اسلامی و بلوار علامه جعفری، از جنوب بلوار قدس (شاه‌عباسی)، بلوار بلال و دانش‌آموز را شامل می‌شود.

احمدی‌نژاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساعت اجرای این طرح همه‌روزه از ۱۶ تا ۲۱ خواهد بود، اجرای طرح زوج و فرد در روان‌سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوای کلان‌شهر کرج تأثیرگذار است. در این طرح برای نخستین بار دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات، به کمک پلیس راهور می‌آیند.

کد خبر 479288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha