نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه امروز مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش مکلف به استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی شد.

استخدام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه‌ملت، امیر خجسته با یادآوری تصویب طرح یک فوریت استفساریه تبصره (۱۰) ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش، گفت: به موجب تصویب این طرح وزارت آموزش و پرورش مکلف شده که مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی را که از طریق شرکت‌های عمومی یا خصوصی در آموزش و پرورش به‌کار گرفته شده‌اند، به کار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اظهار کرد: همچنین با موافقت نمایندگان و بر اساس مصوبه مذکور آموزش و پرورش باید حق‌التدریسان غیرمستمر قبل از سال ۱۳۹۱ و نیروهای آموزش‌دهنده تجمیعی نهضت سوادآموزی قبل از ۱۳۹۲ را بدون آنکه الزامی برای استخدام آنها پیش‌بینی کند، به ‌کار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که این طرح هیچ‌ بار مالی برای دولت به همراه ندارد، افزود: بنابراین با توجه به اینکه مقدمات لازم در خصوص اجرای این قانون توسط وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است، با تصویب این طرح مشکل معلمان پیش‌دبستانی و خرید خدمات حل می‌شود.

کد خبر 479203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hedayat taheri IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 0
    آیا نیروهای نهضت سواد آموزی که از سال ۹۲به بعد نیز همکاری داشتند شامل این استخدام میشن