سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) از پاک‌سازی سطوح پروازی این فرودگاه از برف خبر داد و گفت برخی از پروازهای فرودگاه امام(ره) که در ساعات اولیه بارش برف به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تغییر مسیر داده بودند، به تهران بازگشتند.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی کاشانی سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) صبح امروز یکشنبه (۲۹ دی‌ماه) گفت: با وجود بارش شدید برف از ساعت ۳ بامداد امروز، عملیات اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه امام خمینی(ره) جریان دارد.

وی توضیح داد:  عملیات برف‌روبی در سطوح پروازی و اپرون فرودگاه امام خمینی(ره) در زمینی به وسعت ٢ میلیون متر مربع در حال انجام است و نشست و برخاست پروازها انجام می‌گیرد.

کاشانی با اشاره به دایورت برخی پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه اصفهان گفت: برخی از پروازهایی که در ساعات اولیه بارش برف در فرودگاه امام(ره) به دلیل کاهش دید افقی قادر به فرود در این فرودگاه نشده و به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تغییر مسیر داده بودند، به تهران بازگشتند.

وی افزود: بارش برف خللی در عملیات پروازی فرودگاه امام(ره) ایجاد نکرد و اکنون نیز کلیه سطوح پروازی فرودگاه عاری از برف هستند.

کد خبر 479120

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha