جشنواره «مدرسه انقلاب» همزمان با آغاز دهه فجر با هماهنگی فرهنگسرای امید در منطقه ۱۳ به عنوان دبیر هماهنگی تهران، در مدارس منتخب برگزار می‌شود.

نمايشگاه دهه فجر

همشهری آنلاین/پروانه بهرام‌نژاد: این جشنواره که هر سال در ایام پیروزی انقلاب اسلامی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی برنامه‌ریزی و راهبری و توسط مدارس اجرا می‌شود، امسال نیز با قوت بیش از پیش در مدارس دختران و پسرانه با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

«مرضیه خسروی بروجنی» مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در این‌ باره گفت: «این جشنواره امسال در ۷۰ مدرسه دخترانه و پسرانه در مقطع دبیرستان در ۴ بخش قرارگاهی، مطالعاتی و تحقیقاتی، تولید محصول و روایت برگزار خواهدشد. »

او افزود:‌ «در شیوه نامه اجرایی این طرح اهدافی چون تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش‌آموزان برای پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی، تمدن انقلاب اسلامی، هم‌افزایی و همکاری میان تشکل‌ها و فضاهای مختلف دانش‌آموزی همچنین بسترسازی برای خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش‌آموزان و ... مدنظر قرار گرفته‌است. »

در راستای گام دوم انقلاب

بهمن ماه امسال اولین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری است و در این بیانیه نقشه راه گام دوم انقلاب برای مخاطبان اصلی آن یعنی نوجوانان ترسیم شده‌ است، از این رو این جشنواره نیز با این محور برگزار خواهدشد. خسروی بروجنی تأکید کرد: «باتوجه به اهمیت موضوع، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به اهمیت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، جشنواره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می کند. »

به گفته مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳، این جشنواره از امروز ۱۲ بهمن ماه امسال همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت خود را در مدارس منتخب آغاز می کند.

کد خبر 479052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha