معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد در محور شوقان به بجنورد به علت بارش برف نسبتا شدید، تنها با زنجیر چرخ میسر است.

جاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد مشتری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف در تمام محورهای استان خراسان شمالی گزارش شده و همچنین جاده‌ها ابری و همراه با بارش است.

وی خاطرنشان کرد: جاده‌ها به علت بارش برف، لغزنده است از این‌رو رانندگان با احتیاط برانند.

مشتری گفت: رانندگان عبوری از جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، علاوه بر بارش برف، با مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی روبه‌رو هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است.

وی گفت: از مردم انتظار می‌رود در صورت اقدام به سفر، از سالم‌بودن خودرو به‌ویژه برف پاک‌کن و سیستم گرمایش، اطمینان حاصل کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: رانندگان عبوری از محورهای کوهستانی، حتما تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته‌باشند.

هواشناسی خراسان شمالی اعلام کرده است که فعالیت سامانه بارشی، امروز تا اواسط هفته جاری ادامه دارد. تا فردا صبح در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نواحی مرکزی، شمالی و شرقی استان بارش برف (پاره‌ای نقاط باران و برف) و مه پیش بینی می شود.

دوشنبه بعدازظهر تا اواسط سه‌شنبه اول بهمن در نواحی شمالی و شرقی استان بارش برف و مه پیش‌بینی می‌شود.  

کد خبر 479004

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha