فصل دوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان با حضور دارا حیایی پسر امین حیایی از امشب پخش می‌شود.

از سرنوشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان یافتن فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان از امشب روانه آنتن می‌شود.

فصل دوم «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی ۲ شخصیت اصلی این سریال؛ هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آنها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود.

دارا حیایی برای اولین بار در کنار پدرش، امین حیایی در فیلم «شعله ور» به ایفای نقش پرداخت. «از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و به فصل دوم آن بازیگرانی چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست (نغمه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد.

داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب ۲ پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها که از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند، آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند.  فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد. «از سرنوشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

کد خبر 478873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    1 1
    بازیگری هم مثل ارگانهای دیگه پارتی بازی وارثی شده