جواد عزتی با نقش آفرینی‌ در۵ فیلم حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تا کنون به عنوان پرکارترین بازیگر مرد جشنواره شناخته شده است.

عزتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه جواد عزتی در هر ۵ فیلم نقش اصلی را ایفا می‌کند، می‌توان او را یکی از شانس‌های اصلی دریافت سیمرغ  دانست. اتفاقی که در ۳ دوره حضور متوالی برای او در جشنواره فیلم فجر رخ نداده است. این فارغ التحصیل رشته تئاتر حالا فرصت دارد، نتیجه سال‌ها اندوخته ذهنی و تجربه بازیگری در نقش‌های متعدد را به ثمر بنشاند. جواد عزتی امسال ۵ فیلم آتابای، خورشید، دوزیست، شنای پروانه و مغز استخوان را در بخش رقابتی جشنواره فجر دارد.

  • بازی با زبان ترکی در آتابای

در فیلم «آتابای« که به نویسندگی هادی حجازی‌فر و کارگردانی نیکی کریمی ساخته شده است، جواد عزتی نقش یک آذری زبان را بازی می‌کند و به نظر می‌رسد باید منتظر نقش‌آفرینی متفاوت از عزتی در این اثر سینمایی باشیم. او علاوه بر لهجه و گویش متفاوت، گریم و کاراکتر متفاوتی در این فیلم دارد. هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش، مه لقا مینوش زاد و یوسف دریادل از دیگر بازیگران حاضر در این اثر هستند.

جواد عزتی در جدیدترین اثر مجید مجیدی با بازیگران خردسال همبازی می‌شود. او در این فیلم، با سناریویی از نیما جاویدی روایت‌گر زندگی کودکان کار است. با توجه به پیشینه نقش‌هایی که او تا کنون بازی کرده است به نظر می‌رسد همبازی شدن با چند هنرپیشه خردسال و قرار گرفتن این بازیگر در میان چالش‌های جدید از زندگی کودکان، می‌تواند عیار هنرمندی عزتی در بازیگری را نشان دهد.  

  • بازی در «شنای پروانه» و «مغزِ استخوان» 

جواد عزتی در جدیدترین اثر محمد کارت، بازی در یک فیلم اجتماعی را مجدد تجربه می‌کند. شاید بر خلاف دو اثر قبلی، عزتی در فیلمِ «شنای پروانه» تجربه‌های زیادی داشته که می‌تواند به نقش آفرینی او کمک کند. همبازی اصلی عزتی در این فیلم طناز طباطبایی است. در «مغزِ استخوان» عزتی با کارگردانی کار می‌کند که دومین فیلمش را می‌سازد.  

عزتی در فیلم «دوزیست» هم بازی می‌کند اما  اطلاعات چندانی از این فیلم در دست نیست و به نظر می‌رسد عزتی در این فیلم نقشی را ایفا کند که چارچوب‌های آن را پیش از تجربه کرده است. این فیلم یک ملودرام اجتماعی است.

کد خبر 478821

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha