فرماندار خرم‌دره از نجات خانواده‌های گرفتار در برف روستای اسلام‌آباد خرم‌دره خبر داد و گفت: شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

امداد رسانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره در استان زنجان به پیش‌بینی بارش‌ها و برودت هوا، اشاره کرد و گفت: به همه اهالی شهر و روستاهای شهرستان خرم‌دره توصیه می‌شود با توجه به این‌که نیروهای امدادی و راهداری در حالت آماده‌باش هستند، به دلیل برودت هوا از ترددهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و روستایی خودداری کنند.  

وی گفت: به محض تماس خانواده‌های گرفتار نیروهای امدادی هلال‌احمر و راهداری خرم‌دره در محل موردنظر، حاضر و با تلاش ۶ ساعت چند خانواده در مسیر اسلام‌آباد خرم‌دره که گرفتار کولاک شده بودند را نجات دادند.  

فرماندار خرم‌دره با تقدیر از تلاش‌های عوامل زحمت‌کش اداره راهداری و امدادگران هلال‌احمر بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها، نیروهای امدادی و راهدای در آماده‌باش کامل هستند.  

این مسئول افزود: به همه شهروندان شهرستان خرم‌دره توصیه‌ می‌شود، همکاری لازم در مواقع‌ بحرانی را داشته باشند و در این هوای نامساعد از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی و روستایی صعب‌العبور خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند.  

محمدی اظهار کرد: از شهروندان درخواست می‌شود از رفت و آمد با وسیله نقلیه بدون لاستیک یخ‌شکن یا زنجیرچرخ در مواقع یخ‌بندان و لغزندگی سطح معابر خودداری کرده و پیش از خروج از خانه، از سالم بودن وسیله نقلیه، وجود بنزین کافی در باک و مجهز بودن آن به امکانات ایمنی مطمئن باشند.

کد خبر 478421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha