سرمربی تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه طبق روال تیم کره‌جنوبی باید برابر ازبکستان به پیروزی برسد، گفت: آماده برتری مقابل چین هستیم و از سوی دیگر به بُرد کره هم امیدواریم.

تیم ملی فوتبال امید

به گزارش همشهری آنلاین، حمید استیلی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه تمرین تیم امید پیش از دیدار برابر چین در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک، عنوان کرد: با وجود شایستگی‌هایی که در ۲ بازی قبلی داشتیم به حق خودمان نرسیدیم. در گروه سختی هستیم و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز گروه سوم را دشوار دانسته است.

وی با اشاره به نزدیکی مسابقات، گفت: توان بازیکنان ایران بیش از این است. فرصت می‌خواستیم تا ساختار تدافعی و تهاجمی را درست کنیم و با وجود تلاش‌های انجام شده در ۲ بازی ابتدایی به حق خود نرسیدیم.

استیلی تصریح کرد: مقابل کره جنوبی دست کم باید مساوی می‌گرفتیم که با خیال آسوده‌تری به مصاف چین برویم. بازیکنان را از نظر روحی آماده کرده‌ایم تا بازی با چین را خوب پشت سر بگذاریم. تیم چین را خوب آنالیز کردیم و پیش از آخرین تمرین نقاط ضعف و قوت بازی چین را به بازیکنان گوشزد کردیم.

سرمربی تیم امید ایران ادامه داد: به نظرات کارشناسان احترام می‌گذارم، اما ما کنار تیم هستیم و از نزدیک می‌بینیم که کدام بازیکنان آماده‌تر هستند و شایستگی این را دارند که از ابتدا در ترکیب باشند یا تعویض شوند.

وی افزود: شرایط آب و هوایی در اینجا گرم و شرجی است. کادر فنی بهترین‌ها را وارد زمین می‌کند و می‌خواهیم فردا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم بتوانیم مقابل چین بهترین نتیجه را بگیریم و بازیکنان مردم را خوشحال کنند. مراقب بازی ازبکستان و کره جنوبی هم هستیم و اگر طبق روال پیش برود، کره باید پیروز شود.

استیلی اظهار داشت: کره با ۲۳ بازیکن آماده به مسابقات آمده‌ و همراه با ازبکستان شانس قهرمانی دارد. خودمان هم باید بازی خوبی انجام دهیم و حداقل با دو گل چین را شکست بدهیم تا کره هم ازبکستان را شکست بدهد تا ما صعود کنیم.

تیم فوتبال امید ایران در حالی فردا به مصاف چین می‌رود که تنها یک امتیاز اندوخته دارد.

ایران باید برابر چین به برتری با اختلاف حداقل ۲ گل دست یافته و در انتظار برتری کره جنوبی مقابل ازبکستان باشد تا صعود کند.

کد خبر 478242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha