فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به حمله موشکی سپاه به یکی از پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه گفت: دیدید که مهمترین پایگاه آمریکا مورد ضربات موشکی قرار گرفت و آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند؛ ملت ما با اطمینان بدانند که ما امروز دیگر یک ابرقدرت هستیم.

حاجی زاده و فدوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح سه شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهید او که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «ما هم جان و هم آبروی‌مان را برای انقلاب می‌گذاریم»، تاکید کرد: همه نیروهای مسلح پای حفظ امنیت کشور، مردم، نظام و ولایت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها تصریح کرد: دیدید که مهم‌ترین پایگاه آمریکا مورد ضربات موشکی قرار گرفت و آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند؛ ملت ما با اطمینان بدانند که ما امروز دیگر یک ابرقدرت هستیم.

  • دعوای جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم  در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دعوای میان جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست و خدا وعده داده است که در این بین پشتیبان جبهه حق است.

سردار علی فدوی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است و این قدرت قابل مقایسه با قدرت های باطل دنیا نیست، اظهار کرد: امروز جلوه خاصی از قدرت جمهوری اسلامی در سیمای جبهه مقاومت نمایان شده است و در یک نمونه مشاهده کردید که یمنی‌ها به چه سرعتی به این قدرت رسیدند. وی گفت: دعوای میان جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست و خدا وعده داده است که در این بین پشتیبان جبهه حق است.

  • رضایی: رابطه ایران و عراق بر اساس برادری است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در حاشیه این مراسم با اشاره به شهادت سرلشکر سلیمانی و ابومهدی المهندس با بیان اینکه «شهادت دو قهرمان مبارزه با تروریسم و مدافع اسلام و قرآن پیوند ملت های ایران و عراق را مستحکم تر کرد» تصریح کرد: این موضوع اثبات می کند رابطه ما با عراق رابطه دخالت در امور یک دیگر نبوده و بر اساس دوستی و برادری است.

محسن رضایی با اشاره به شهادت رسیدن این شهیدان در عراق خاطر نشان کرد: یکبار دیگر واقعه کربلا در عراق تکرار شد و وفاداران به امامحسین(ع) از عراق و ایران در کنار یکدیگر شهید شدند.

وی ادامه داد: مسیری که شهیدان سلیمانی و ابومهدی پیمودند ادامه همان مسیر امام حسین(ع) بود. همانطور که در اربعین ملت های ایران و عراق در کنار یکدیگر این مراسم با شکوه را برگزار می‌کنند، این بار نیز شهادت دو قهرمان مبارزه با تروریسم و مدافع اسلام و قرآن پیوند ملت های ایران و عراق را مستحکم تر کرد. این موضوع اثبات می کند رابطه ما با عراق رابطه دخالت در امور یک دیگر نبوده و بر اساس دوستی و برادری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: این واقعه نشان داد که برخلاف ادعای برخی مبنی بر دخالت ایران در امور عراق، ما خواهان استقلال و عزت عراق هستیم و به دنبال آن هستیم که ملت عراق از سرافراز ترین ملت‌های منطقه باشد و این را با خون شهید عزیزمان به اثبات رساندیم. رضایی گفت: جبهه مقاومت امروز بیش از گذشته تقویت شده است زیرا امروز ملت های محور مقاومت بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در انتقام گرفتن هم اقداماتی خواهند کرد و تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت. 

کد خبر 478210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha