اخیرا ویدئویی از حرف‌های زینب ابوطالبی یکی از مجریان شبکه افق منتشر شده که می‌گوید: هر کس از شرایط راضی نیست می‌تواند برود!

ابوطالبی

به گزارش همشهری آنلاین، زینب ابوطالبی مجری شناخته شده شبکه افق در سخنانی عجیب در یک برنامه زنده تلویزیونی گفته است: «اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند و از ایران برود. برود همان جاهایی که آن رفاه و آن مدل زندگی را دارند... همۀ ما ایرانی‌ها به زندگی سلحشورانه احتیاج داریم ...فقط مانده گام‌های عملیاتی تبیین شود. »

این حرف‌های مجری شبکۀ افق با واکنش حسام الدین آشنا نیز مواجه شده است. نماینده رئیس جمهوری در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در نامه‌ای خطاب به رئیس این شورا تاکید کرد: اینجانب در مکاتبات متعدد نسبت به «سیاسی و جناحی شدن رسانه‌ای که می‌بایست ملی باشد» و عملکرد غیرحرفه‌ای، سیاست‌زده و همراه با تحلیل‌های مغرضانه برخی مجریان صداوسیما، تذکر داده‌ام.

در بخش‌هایی از نامه حسام‌الدین آشنا در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خطاب به رئیس این شورا آمده است: «در شرایطی که جامعه ایران در شوک خطای انسانی رخ‌داده در انهدام هواپیمای مسافربری به سر می‌برد و تصور پنهان‌کاری و دروغگویی در افکار عمومی شکل گرفته است، شبکه افق و برنامه جهان‌آرا بدون درنظر گرفتن اقتضائات این شرایط خاص و پیچیده به دعوت از مهمانان و کارشناسانی می‌پردازند که با نکات نسنجیده و توهین‌آمیز، بر بغرنج‌تر شدن شرایط می افزایند و شکاف‌های ایجاد شده را تعمیق می‌کنند. در بخش‌های مختلف برنامه جهان‌آرا در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۹۸، این سخنان نسنجیده و توهین‌آمیز قابل مشاهده است».

مشاور رئیس جمهور در ادامه با اشاره به عملکرد صداوسیما در ایام تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی افزود: این برنامه در ایام تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز در قامت نمایندگی یک جریان خاص سیاسی از طریق برقراری پیوند میان موضوع «مذاکرات» و «شهادت سردار سلیمانی» به دنبال انتقام درونی از جناح‌‏های سیاسی بود».

آشنا در بخش پایانی نامه نسبت به رویکرد جناحی و سیاست زده صداوسیما متذکر شد: اینجانب در مکاتبات متعدد نسبت به «سیاسی و جناحی شدن رسانه‌ای که می‌بایست ملی باشد» و عملکرد غیرحرفه‌ای، سیاست‌زده و همراه با تحلیل‌های مغرضانه برخی مجریان صداوسیما، تذکر داده‌ام و فراتر از موضوع دولت و نمایندگی اینجانب در قوه مجریه، نگران از دست رفتن «سرمایه شهرتی» سازمان صداوسیما و به تبع آن از دست رفتن اعتبار رسانه، اعتماد مخاطبان، تعداد و کیفیت مخاطبان و مرجعیت سازمان صداوسیما هستم.

این ویدئوی جنجالی را در زیر ببینید:

مجری برنامه جهان آرا نیز در واکنش به بازتاب منفی این برنامه توییت زده است: صحبت‌های خانم ابوطالبی خطاب به مسئولان است نه مردم.

کد خبر 478204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IT ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    19 14
    خودت برو از ایران
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    0 2
    هیجانی عکس العمل نشان دادن از سوی شما کاملا عادی شده و ما متوجه هستیم. حتما در صدد تهیه کلیپی جدیده که کاملا خودش رو بی گناه نشون بده !!!!!!!!!!