سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

سخنگوی استانداری هرمزگان از وارد مدار شدن برق ۲۰ روستای سیل‌زده شهرستان جاسک خبر داد.

برق هرمزگان سیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه رکن‌الدینی افزود: با بارندگی‌های اخیر و مسدود شدن راه دسترسی به روستاهای شهرستان جاسک، برق و ارتباط این مناطق قطع‌ شده که امروز  ۲۴ دی با تلاش اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان علاوه بر بازگشایی برخی از این مسیرها برق ۲۰ روستای این منطقه وارد مدار شد.

وی گفت: همچنین با وارد مدار شدن برق روستاهای منطقه ارتباط مخابراتی آنها نیز برق قرار شد، عملیات امداد و خدمات‌رسانی به منطقه همچنان ادامه دارد و سعی بر این است که تا پایان امروز محور جاسک-کنارک بازگشایی شود.

سخنگوی استانداری هرمزگان اضافه کرد: برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده در شرق استان براثر بارندگی از تمامی ظرفیت‌ها و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی استفاده‌شده است.

رکن‌الدینی گفت: جاده دسترسی اولین پل تخریبی بعد از پل گابریک به اتمام رسیده و عملیات اجرایی راه دسترسی دومین پل تخریبی بعد از پل گابریک آغازشده است، شب گذشته (۲۳ دی‌ماه) جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در جاسک با حضور مدیران کل استان به‌منظور تسریع در عملیات خدمات‌رسانی پنج کمیته تشکیل شد.

وی گفت: این کمیته‌ها تحت عنوان کمیته راه و ارتباطات و امنیت به ریاست فرماندار، کمیته برق و آب به ریاست معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، کمیته بهداشت و امداد و نجات به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، کمیته مسئولیت اجتماعی، تجهیز منابع و تأمین امکانات به ریاست سعدینی مشاور استاندار و کمیته تعیین خسارات با مسئولیت سازمان مدیریت تشکیل شدند که تا پایان امشب باید آخرین وضعیت و اقدامات انجام‌شده در منطقه را گزارش دهند. ۵ روستای شهرستان جاسک تخلیه شد

کد خبر 478151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha