سخنگوی قوه قضائیه از آغاز تحقیقات همه جانبه درخصوص سقوط هواپیما خبر داده و گفت تعدادی از افراد در این خصوص بازداشت شده‌اند.

سقوط هواپيماي اوكرايني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس درباره سقوط هواپیمای اوکراینی گفت:  در قوه قضائیه نیز قرار است با بهره‌گیری از کارشناسان ستادکل، سازمان هواپیمایی کشوری، سایبری، جنگ الکترونیک و همچنین بهره گیری از اطلاعات ضبط شده جعبه سیاه که قرار است به فرانسه فرستاده شود و با بازخوانی آن همه ابعاد بررسی شود.

اسماعیلی گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح از بسیاری از افراد بازجویی و اخذ مدارک کرده اما سوانح هوایی پیچدگی خود را دارد.

وی افزود: در این بررسی ها چند نکته را مورد توجه قرار داده ایم، نکته اول استیفای حقوق مادی و معنوی جانباختگان است و کوتاه نمیاییم و پیگیریم،  محور دوم کشف حقیقت است و باید همه ابعاد را بسنجیم و محور سوم اجرای عدالت است.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: برای نتیجه گیری بهتر در این موضوع همه ابعاد هم تاثیر سبب و هم‌تاثیر مباشر را می سنجیم.

اسماعیلی گفت: تحقیقات شروع شده و ۷۲ ساعت گذشته و افرادی در این خصوص  بازداشت شده اند.

کد خبر 478117

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 1
    شما رو بخدا هیج عمدی در کار نبوده ان کسی که پشت سیستم قرار داره خیلی استرس داره خودتون یک لحظه جای او بگذارید اگر موشک شلیک شده از طرف امریکایی بود اونوقت می‌گفتید به به چه چه ...........
  • Sina soren IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    2 0
    قطعن یک توطئه توسط خائنین ومزدوران امریکا شکل گرفته است انها نمی توانند به وجهه وآبروی سپاه لطمه بزنند.سپاه سالها مدافعمان بوده وبنده به نوبه خودم از زحماتشون تشکر میکنم.امریکا جوری ذلیلت کنیم که مثل گاو گیج دورخودت بچرخی نفهمی کجایی.