این رقم با قیمت امروز ارز حدود 460 هزار دلار خواهد شد؛ پولی که از کل طلب باقی‌مانده گابریل کالدرون و دستیارانش بیشتر می‌شود

يحيي گل محمدي

به گزارش همشهری آنلاین، تلاش پرسپولیس برای جلب رضایت مالک شهر خودروی مشهد و انتقال یحیی گل‌محمدی به این تیم همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد به زودی نتیجه خواهد داد. حمیداوی که ابتدای فصل با حضور یحیی در پرسپولیس مخالفت کرده بود، حالا به شدت تحت فشار است و البته چون کیفیت رابطه‌اش با گل‌محمدی به خوبی قبل نیست، این بار احتمالا رضایتنامه گل‌محمدی را صادر خواهد کرد.

در این میان یکی از رسانه‌های ورزشی که ظاهرا به این انتقال نزدیک است، از درخواست شش میلیارد تومانی مالک شهرخودرو برای صدور رضایتنامه گل‌محمدی خبر داده؛ عدد بزرگی که محمدحسن انصاری‌فرد در حال چانه‌زنی برای کاستن از آن است. این رقم با قیمت امروز ارز حدود 460 هزار دلار خواهد شد؛ پولی که از کل طلب باقی‌مانده گابریل کالدرون و دستیارانش بیشتر می‌شود، اما مدیرعامل پرسپولیس با آنها ادامه نداد. به هر حال باید صبر کرد و دید طرفین نهایتا روی چه رقمی توافق می‌کنند. بدیهی است دستمزد خود یجیی برای کار در پرسپولیس باید به مبلغ لازم برای دریافت رضایتنامه افزوده شود!

کد خبر 477803

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha