استاندار همدان گفت: لازمه توسعه فرهنگی این استان داشتن نگاهی فرابخشی به مقوله فرهنگ است و برگزاری نمایشگاه کتاب تحقق این امر را شتاب می‌بخشد.

نمایشگاه کتاب همدان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سید سعید شاهرخی در بازدید از نمایشگاه سراسر کتاب همدان با اشاره به چند سال وقفه‌ای که در برگزاری نمایشگاه کتاب ایجاد شد اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آینده نیز این رویداد مهم با جدیت و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برگزار شود.

وی گفت: ایجاد نمایشگاه سراسر کتاب در همدان، فرصتی است تا آثار اهل علم و دانش به‌راحتی در دسترس همگان قرار گیرد، این رویداد به‌عنوان کانون علمی ظرفیت تأمین نیاز یک‌ساله‌ جامعه فرهنگی را دارد.

استاندار همدان گفت: باوجود توسعه ابزارها و برنامه‌های جدید و دیجیتال، همچنان کتاب، توانسته جایگاه ارزشمند خود را حفظ کند و اندوخته‌های علمی نویسندگان را در اختیار دیگران قرار می‌دهد.

شاهرخی از غرفه‌های گوناگون دوازدهمین نمایشگاه سراسر کتاب دیدن و با ناشران گفت‌وگو کرد و در جریان روند عرضه و فروش کتاب‌ها و میزان استقبال مردم قرار گرفت.

در حدود ۶۰۰ ناشر از استان‌های مختلف کشور برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب همدان اعلام آمادگی کردند که تازه‌های نشر ۳۰۰ ناشر در این رویداد پذیرفته شد.

این نمایشگاه در قالب ۱۸۰ غرفه دایر شد و کتاب‌های آن تا سقف ۳۰ درصد به فروش رفت.

دوازدهمین نمایشگاه سراسر کتاب همدان هجدهم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان آغاز شد و تا بیست و سوم ادامه دارد.

کد خبر 477794

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha