تیم ملی فوتبال امید باشکست دو بر یک مقابل کره جنوبی در مقدماتی المپیک توکیو ۲۰۲۰ شانس صعود به دور بعدی به حداقل رسید.

تیم ملی امید

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی امید در دیدار با کره جنوبی دونیمه متفاوت را پشت سرگذاشت. در نیمه اول سردرگم و پراشتباه درخط دفاع که باعث شد دوباردروازه تیم ملی امید کره جنوبی دروازه اش بازشود. حتی حضور مهدی قائدی از ابتدای بازی باعث نشد تا قدرت تهاجمی ما بیشتر شود. در نیمه نخست لی دونگ جون در دقیقه ۲۳ روی یک ضربه ریباند موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. چو کیو سونگ در دقیقه ۳۵ با ضربه زیبای پای چپ موفق شد گل دوم این دیدار را درون دروازه ایران جای دهد. در این نیمه بازی ضعیف محمد محبی باعث شد تا استیلی او را از بازی بیرون بکشد و علی شجاعی به ترکیب این امید ها اضافه شود.

در نیمه دوم که شاگردان حمید استیلی همه چیز را ازدست رفته می دیدندبا توان بیشتری پا به میدان گذاشتند و خیلی زود هم مزد برتری خود را دریافت کردند. در دقیقه ۵۳ ارسال توپ رضا دهقانی با ضزبه سر رضا شکاری درون دروازه کره جنوبی قرار گرفت تا امید های ایران زنده شود. بعد از این گل کره جنوبی بیشتر در زمین خود بازی را کنترل می کرد و چشم به ضد حملات داشت.

در ادامه این دیدار بازهم ضعف گلزنی در تیم ملی امید مشهود بود و در دقایق پایانی چند موقعیت خوب ازدست رفت.

در نهایت این بازی با پیروزی کره جنوبی به پایان رسید. تا این تیم با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه C قرارگیرد و صعودش به مرحله بعدی قطعی شود. در بازی دیگر این گروه تا دقایقی دیگر امید ازبکستان به مصاف امید چین می رود.

کد خبر 477689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha