مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باشگاه استقلال از من شکایت کرده است و به طور حتم به موقع از خودم دفاع خواهم کرد.

سعيد آذري

به گزارش همشهری به نقل از ایرنا، «سعید آذری» روز شنبه (۲۱ دی) در گفت‌وگو با این خبرگزاری  اظهار داشت: باشگاه استقلال از من شکایت کرده است و به طور حتم به موقع از خودم دفاع خواهم کرد.

وی افزود: خیلی‌ها تلاش کردند در آستانه بازی استقلال و فولاد خوزستان جنگ روانی به راه بیندازند اما موفق به انجام این کار نخواهند شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: اختلاف ما با باشگاه استقلال نیست بلکه با مدیران این تیم است که در رقابت برای جذب یک بازیکن قافیه را باخته‌اند و از این شکست عصبانی و ناراحت هستند و حاشیه به راه انداخته‌اند.

آذری تصریح کرد: از هواداران باشگاه فولاد خوزستان که از بنده حمایت کردند تشکر می‌کنم و به طور حتم این عزیزان در بازی فولاد خوزستان و استقلال رسم میهمان‌نوازی را مثل همیشه به جا آورده و فرهنگ بالای مردم خوزستان را نشان خواهند داد.

وی تاکید کرد: هواداران استقلال بسیار فهیم هستند و تمامی حقایق را به خوبی درک کرده و نسبت به اتفاقات رخ داده به من لطف داشته‌اند و به طور حتم تحت تاثیر اظهارات غیرکارشناسانه برخی مدیران قرار نخواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان درباره اظهارات جواد نکونام که که گفته‌ است جمعه ۲۷ دی‌ ماه مقابل استقلال بازی نخواهیم کرد، گفت: نظرات سرمربی فولاد خوزستان مورد تایید باشگاه است.

کد خبر 477583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha