با پایان مهلت ۴ ماهه مرکز مخابرات منطقه ۷ برای ساماندهی خطوط تلفن ثابت حکیمیه، اهالی این محله همچنان از وضع نابسامان واگذاری و جابه‌جایی خطوط تلفن ثابت گلایه دارند.

حکیمیه

همشهری آنلاین/ پریسا نوری: چند ماه پیش بود که به دلیل تماس‌های مکرر عده ای از اهالی محله حکیمیه درباره تأخیر چند ماهه در دریافت خط تلفن ثابت و قطع مکرر خطوط تلفن به این محله رفتیم و بعد از گفت‌وگو با اهالی، شرح گلایه و مشکلات آنها را مستند و با ارایه کد پیگیری و شماره پرونده درخواست‌شان با مدیران مخابرات منطقه ۷ در میان گذاشتیم. مدیر مخابرات منطقه ۷ در پاسخ به گلایه ها با قبول اختلال در خدمات‌دهی مخابرات، گفت: «با تعویض پیمانکار یک سیستم جدید مخابراتی را در محله حکیمیه در دست اجرا داریم و قول می‌دهیم حداکثر تا ۱۲۰ روز آینده مشکل خطوط تلفن حکیمیه برطرف شود.»

حالا با پایان مهلت مقرر، خبرنگار همشهری محله بنا بر وظیفه‌ اطلاع‌رسانی وضع خدمات‌دهی مخابرات را از اهالی و شورایاران جویا شده است. «فرید همتی» از ساکنان خیابان بهشت در این باره می‌گوید: «از چند ماه پیش برای دریافت تلفن ثبت‌نام کردیم اما تلفن‌مان هنوز وصل نشده و هر وقت از مخابرات پیگیری می‌کنیم به امروز و فردا موکول می‌کنند. »

«ناصر فقیهی» که در مجتمع ۳۰ واحدی در بلوار سازمان آب زندگی می‌کند، درباره اختلال در سیستم تلفن ثابت مخابرات می‌گوید: « با هر بار بارندگی تلفن همه ساکنان مجتمع قطع می‌شود و حالا هم از ۴۰ روز پیش تلفن‌هایمان قطع شده و تماس‌هایمان با مخابرات برای وصل آن بی‌نتیجه بوده است. » 

«حامد حجازی» از شورایاران محله حکیمیه با تایید صحبت‌های اهالی می‌گوید: «متاسفانه وضع واگذاری و خدمات تلفن‌های ثابت در حکیمیه اصلا مناسب نیست و ما این مشکل را بارها با مدیران مرکز آل اسحاق که در حکیمیه مستقر است، در میان گذاشته‌ایم اما حاصلی نداشته است. » حجازی در ادامه می‌افزاید: «تا پیش از این اهالی تماس‌های ضروری را با خطوط تلفن همراه انجام می‌دادند اما از حدود ۲ هفته پیش آنتن‌دهی خطوط ایرانسل، همراه اول و رایتل هم در بسیاری از مناطق حکیمیه ضیعف و حتی قطع شده، به طوری که  به نظر می‌رسد اهالی راه ارتباط مخابراتی با خارج از محله ندارند. »

تا پایان سال صبر کنید!

گلایه اهالی برای ساماندهی خطوط مخابراتی را با «حسن ابراهیمی» مدیر مرکز مخابرات منطقه ۷ در میان می‌گذاریم. ابراهیمی با رد صحبت‌های اهالی می‌گوید: «در ماه‌های اخیر همه تلفن‌های ثابتی که در سال‌های گذشته ثبت‌نام شده را واگذار کرده‌ایم و در اکنون به جز ۲ نقطه از محله که شبکه در حال توسعه است در بقیه نقاط واگذاری تلفن ظرف مدت یک هفته انجام می‌شود. » ابراهیمی در ادامه می‌افزاید: «به اهالی قول می‌دهم اگر مشکلی برای حفاری پیش نیاید تا پایان سال واگذاری تلفن و خدمات‌دهی مخابراتی در این محله به روز شود. »

کد خبر 477580

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha