مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی استانداری سمنان بابیان این‌که ۱۰ برنامه‌ سازوکارهای اصلاح نظام اداری به استانداری ابلاغ شد، گفت: اجرای شاخص‌های مهم این برنامه در اولویت است.

استانداری سمنان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، حسن سعدالدین در جلسه کارگروه مدیریت استانداری سمنان به میزبانی استانداری با بیان این‌که سازوکارهای اصلاح نظام اداری برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، در ۱۰ برنامه ابلاغ‌شده است، اظهار کرد: در این برنامه‌ها زیرشاخه‌هایی وجود دارد که برای اجرای شاخص‌های مهم این برنامه در این کارگروه تلاش می‌شود.  

وی بابیان این‌که برگزاری نشست‌های مختلف در راستای مقابله با فساد و شفافیت اداری تأثیرگذار است، افزود: بر اساس این برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی در اولویت نخست دستگاه‌های اجرایی استان سمنان قرار دارد.  

ایجاد میز خدمت در مراکز خدماتی و دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری سمنان با تأکید بر این‌که سمنان از استان‌های ممتاز در اجرای دولت الکترونیک محسوب می‌شود، افزود: ایجاد دولت الکترونیک تحول عظیمی را در ارائه خدمات به عموم مردم ایجاد می‌کند.  

سعدالدین با اشاره به این‌که راه‌اندازی میز خدمت در تمام مراکز خدماتی و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: اصلاح و شفاف‌سازی نظام اداری، موردتوجه استانداری سمنان است.  

وی بابیان این‌که راه‌اندازی میز خدمت در ساختمان شماره دو استانداری به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در دست اقدام است، تأکید کرد: صیانت از حقوق شهروندی، پاسخ و رسیدگی به شکایت مردمی از رویکردهای اصلی برای تحقق اصلاح نظام اداری است که استانداری سمنان به‌صورت جدی پیگیر آن است.  

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری سمنان خدمات‌رسانی مطلوب دستگاه‌های اجرایی به اقشار مردم با توجه به رویکردهای جدید در اصلاح نظام اداری را از دیگر موارد بااهمیت در این راستا برشمرد و گفت: بیش از ۱۰۰ شاخص برای خدمات‌رسانی و رسیدگی به مشکلات اقشار مردم از سوی فرمانداری‌ها و استانداری‌ها تعریف‌شده است.  

کد خبر 477520

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha