فرماندار زنجان از وجود ۹ سکونت‌گاه غیررسمی در زنجان خبر داد و گفت: در این سکونت‌گاه‌ها بیش از ۶۵ هزار نفر زندگی می‌کنند.

بافت فرسوده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رضا عسگری،  اظهار کرد: کاهش آسیب‌های‌اجتماعی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان کشور است.  

فرماندار زنجان گفت: یکی از برنامه‌های مسئولان در راستای کاهش آسیب‌های‌اجتماعی بررسی مسائل این مناطق و حل آن است و باید به توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی سکونت‌گاه‌های غیررسمی توجه شود.  

وی از وجود ۹ سکونت‌گاه غیررسمی در استان زنجان خبر داد و افزود: در این سکونت‌گاه‌ها بیش از ۶۵ هزار نفر معادل ۲۱ درصد جمعیت شهرستان زنجان زندگی می‌کنند.  

عسگری اظهار کرد: آمار آسیب‌های اجتماعی در زنجان نسبت به سایر مناطق کشور، پایین‌تر است ولی باید آسیب‌های اجتماعی در استان روزبه‌روز کاهش پیدا کند.  

فرماندار زنجان بر ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی تأکید کرد و گفت: ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی باعث کاهش آسیب‌های‌اجتماعی و توسعه همه‌جانبه در این مناطق می‌شود.  

وی بیان کرد: باید برنامه‌ها در بحث ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی عملیاتی شود و مسئولان و ارگان‌های ذی‌ربط باید در ساماندهی این مناطق با برنامه و جدیت وارد کار شوند.  

فرماندار زنجان اضافه کرد: بافت‌های فرسوده اولویت نخست در بخش آسیب‌های‌اجتماعی است و باید پیگیری شود.

کد خبر 477485

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha