شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
۰ نفر

مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول از آغاز عملیات ساخت مرکز ۷۰ تختخوابی دیالیز این شهرستان با مشارکت یکی از خیران خبر داد.

دیالیز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا اسماعیل چگنی گفت: مرکز جدید دیالیز شهرستان دزفول در ۲ طبقه با مساحت حدود یکهزار و ۷۰۰ مترمربع در بیمارستان بزرگ دزفول احداث خواهد شد. این مرکز دیالیز با مشارکت خانواده معتمد از خیران دزفول، دانشگاه علوم پزشکی و انجمن حمایت از بیماران سرطانی شهرستان دزفول با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

اسماعیل چگنی اظهار کرد: در حال حاضر بیماران دیالیزی روند درمان خود را در ساختمان مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) با ۳۰ تخت بستری انجام می‌دهند که با احداث مرکز جدید تعداد این تخت‌ها به ۷۰ تخت خواهد رسید.

مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول افزود:فعالیت مرکز دیالیز دزفول در ۳ نوبت بدلیل کمبود تخت انجام می‌شد و برخی بیماران دیالیزی در ساعات شب دیالیز می‌شدند و آن‌ها که از نقاط دوردست شهرستان برای دیالیز می‌آمدند مجبور بودند در تاریکی شب به خانه بازگردند.

این مقام مسئول بیان داشت: تعداد نوبت‌های دیالیز با احداث مرکز جدید به ۲ نوبت صبح و عصر کاهش می‌یابد که بخشی از مشکلات بیماران از این طریق رفع خواهد شد.

او پیش‌بینی کرد عملیات ساخت مرکز دیالیز دزفول در مدت ۱۲ ماه تکمیل و در بهمن‌ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

محمدرضا اسماعیل چگنی ادامه داد: طبق اعلام وزارت بهداشت درصورت ساخت مرکز جدید دیالیز دزفول، ۳۰ دستگاه دیالیز به این مرکز داده می‌شود.

کد خبر 477319

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha