همه آنچه که کالدرون بعد از رفتن از ایران به زبان آورد، گلایه‌ای یک خطی در اینستاگرام درباره شرایط نامناسب تیم و وعده‌هایی بود که پیش از رفتن او داده شده بود و البته نامه‌ای مبنی بر انجام ندادن تعهدات از سوی باشگاه تا روال قانونی قراردادش طی شود.

كالدرون

 همشهری آنلاین- رضا جوکار

ماجرای کالدرون و پرسپولیس به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود و احتمالا تا امشب تکلیف این مربی آرژانتینی با این باشگاه روشن خواهد شد. با توجه به اخباری که ظرف یکی دو روز گذشته منتشر شده بود هواداران پرسپولیس تا حدودی امیدوار به بازگشت این مربی بودند اما با توجه به تحرکاتی که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها در حال رخ دادن است به نظر می‌رسد این اخبار امیدوارکننده بیشتر از آنکه حقیقت داشته باشد زمینه سازی برای اجرای پروژه بدنام کردن کالدرون بوده است.

طی روزهای اخیر اعلام شده بود که قسط اول این مربی پرداخت شده و از او برای پرداخت قسط دوم هم زمان گرفته شده است و حتی وزیر ورزش هم به موضوع بازگشت او ورود کرده است. باشگاه هم اعلام کرده بود که کالدرون احتمالا تا جمعه شب پاسخ نهایی را به باشگاه  ارسال خواهد کرد.

با این همه خبری عجیب دیشب در برخی رسانه ها منتشر شد با این مضمون که کالدرون خواستار ۴۵۰ هزار دلار از قرارداد خود شده است بعلاوه پاداش سه هزار دلاری برای کسب هر پیروزی.

اینکه چطور مربی آرژانتینی به گفته مدیران پرسپولیس برای پرداخت مطالبات خود زمان داده و حالا  یک شبه به این نتیجه رسیده که تقریبا تمامی باقی مانده قرارداد خود را یکجا می‌خواهد از آن دست پرسش‌هایی است که جواب آن را تنها انصاری‌فرد و  اطرافیانش ‌می‌دانند.

همه آنچه که کالدرون بعد از رفتن از ایران به زبان آورد، گلایه‌ای یک خطی در اینستاگرام درباره شرایط نامناسب تیم و وعده‌هایی بود که پیش از رفتن او داده شده بود و البته نامه‌ای مبنی بر انجام ندادن تعهدات از سوی باشگاه تا روال قانونی قراردادش طی شود.

به جز این دو اقدام کالدرون تمام چیزی که این روزه آن را خواسته‌های غیرحرفه‌ای این مربی می‌نامند را باید در همین پروژه بدنام کردن مرد آرژانتینی جست و جو کرد. مگر اینکه باشگاه برای ادعاهای خود مستنداتی داشته باشد که آن هم بعید است وگرنه تا کنون رونوشت درخواست‌های گابریل را به هزار خبرگزاری فرستاده بودند. از باشگاهی که بازیکن مازاد را مقابل دوربین قرار می‌دهد تا پاسخ مربی صدرنشین را بدهد انتظاری جز این دارید؟

فراموش نکنیم بعد از گذشت ۱۰ روز هنوز هواداران استقلال هم به دنبال نشانه‌ای از حضور مدیران و نمایندگان این باشگاه در دوحه و مذاکره با وکلای استراماچونی هستند. حتی خلیل‌زاده سرپرست استقلال در مصاحبه با شبکه خبر نام وکیل مذاکره‌کننده را هم نمی‌دانست. مذاکره‌ای  که این مربی ایتالیایی شب گذشته باز هم منکر آن شده است.

یک هفته از شروع تمرینات پرسپولیس می‌گذرد و البته سه روز تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده است. نه از کالدرون خبری است و نه بازیکن جدید اما خیالتان در این روزهای پراسترس راحت،تا زمانی که انصاریفرد از چیزی نگران نشده لابد هنوز امید هست.

مرد آرژانتینی را اگر نمی‌خواهید،پروژه نفرت پراکنی را متوقف کنید قدردانی از زحمات و صدرنشینی که هدیه داد پیشکش.

کد خبر 477243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • BE ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    واقعا که مردمی بسیار بد و بی تفاوت به همه چیز شدیم .انسانیت چند کیلو !