مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان گفت: از اواخر پنج‌شنبه ۱۹ دی‌ تا شنبه ۲۱ دی، نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر هرمزگان، ۷۰ مورد عملیات امدادرسانی مربوط به سیلاب و آب‌گرفتگی در منازل مسکونی و معابر شهری انجام داده‌اند.

سیل هرمزگان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مختار سلحشور با اشاره به شروع بارندگی‌های شدید و سیل‌آسا در هرمزگان، اظهار کرد: در پی‌ ورود سامانه بارشی به هرمزگان، نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر به حالت آماده‌باش درآمده‌ و در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان متأثر از سیل، آب‌گرفتگی معابر و منازل هستند.

وی تصریح کرد: از اواخر روز پنجشنبه تا به این لحظه نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر در سطح استان، ۷۰ مورد عملیات امدادرسانی مربوط به سیلاب و آب‌گرفتگی در منازل مسکونی و معابر شهری انجام داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان بیان کرد: بالغ‌بر ۱۵۰ نفر از امدادگران و نجات‌گران هلال‌احمر هرمزگان در شهرستان‌های «بندرعباس»، «قشم»، «بندرلنگه»، «میناب»، «سیریک» و «رودان» نسبت به امدادرسانی و رفع آب‌گرفتگی منازل اقدام کرده‌اند.

سلحشور ادامه داد: اقلام امدادی نیز متناسب با شرایط و نیاز حادثه دیدگان در مناطق متأثر از بارندگی توزیع‌شده است.

وی ضمن تأکید بر توجه مردم استان به هشدارهای سازمان هواشناسی و مدیریت بحران در راستای کاهش حوادث احتمالی، از آمادگی کامل امدادگران جمعیت هلال‌احمر هرمزگان و ادامه روند امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان خاطرنشان کرد: شماره تماس ۱۱۲(ندای امداد) آماده پاسخگویی به مردم است بنابراین مردم در صورت نیاز و بروز مشکل می‌توانند با این شماره تماس بگیرند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

کد خبر 477182

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha