امید عالیشاه که از سوی مربی آرژانتینی در لیست مازاد قرار گرفته بود و در جلسات تمرینی آغاز نیم‌فصل دوم هم غیبت داشت، قرار است در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شود

عاليشاه

به گزارش همشهری آنلاین، ماجرای پرفراز و فرود پرسپولیس و گابریل کالدرون به پیچ آخر رسیده است و بیانیه بامداد شنبه باشگاه هم نشان می‌دهد احتمال ادامه همکاری طرفین نزدیک به صفر است. در همین راستا به نظر می‌رسد استارت پرسپولیس بدون کالدرون از همین امروز زده خواهد شد.

امید عالیشاه که از سوی مربی آرژانتینی در لیست مازاد قرار گرفته بود و در جلسات تمرینی آغاز نیم‌فصل دوم هم غیبت داشت، قرار است در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شود که این احتمالا به معنای پایان عملی کار کالدرون در پرسپولیس خواهد بود. همچنین احتمال بازگشت افشین پیروانی به تمرینات هم بالاست.

از طرف دیگر سروش رفیعی نیز که در ابتدای فصل از سوی کالدرون در لیست مازاد قرار گرفت، بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل ناموفق در شهر خودرو، احتمالا از این تیم جدا خواهد شد و هیچ بعید نیست به پرسپولیس برگردد؛ مخصوصا که تکلیف ادامه همکاری بشار رسن با قرمزها نیز روشن نیست.

به هر حال امروز روز مهمی در تاریخ پرسپولیس است؛ یک روز عچیب که شاید با عنوان «عبور از مربی موفق» ماندگار شود. باشگاه اعلام کرده تا عصر امروز تکلیف قطعی کادرفنی را روشن خواهد کرد.

کد خبر 477157

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha