برانکو در آخرین مذاکرات با نمایندگان پرسپولیس حاضر شده بود به خاطر رسیدن به نیمکت تیم ملی به پرسپولیس بر سر مطالباتش تخفیف بدهد

برانکو

همشهری آنلاین- درشرایطی که گفته می شد برانکو ایوانکوویچ گزینه اصلی هدایت تیم ملی است اما با ایجاد موج مربی داخلی مجددا رویکرد فدراسیون تغییر کرد و دیروز مشخص شد که سرمربی تیم ملی قطعا داخلی خواهد بود. خبری که موجب عصبانیت برانکو شد و این مربی به نزدیکانش در ایران اعلام کرده به زودی پرونده شکایتش علیه پرسپولیس را در فیفا پیگیری خواهد کرد.

برانکو در آخرین مذاکرات با نمایندگان پرسپولیس حاضر شده بود به خاطر رسیدن به نیمکت تیم ملی به پرسپولیس بر سر مطالباتش تخفیف بدهد و حتی آن را طی چند قسط دریافت کند. با این شرایط برانکو مطالباتش را از فیفا پیگیری خواهد کرد و از تخفیف هم قطعا خبری نخواهد بود. 

برانکوت  طی یکی دوماه اخیر همواره در رویای نشستن بر روی نیمکت ایران بود و حتی توافقات ابتدایی هم انجام شده بود اما مجموعه اتفاقات چند ماه اخیر در فوتبال ایران مانند شکایت ویلموتس و رفتن استراماچونی و قهرکالدرون سبب شد تا شرایط به طور کل عوض شود و اوکه برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی حتی چند بار با سفیر ایران در زاگرب هم ملاقات داشت به شکل غیرمنتطره ای نیمکت تیم ملی را از دست بدهد. گفته می شود برانکو پیشنهادی جدی از عمان دارد و حالا با این شرایط پیش آمده به زودی شاید او را بر روی نیمکت تیم ملی این کشور ببینیم.

کد خبر 476914

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha