سخنگوی اورژانس مازندران گفت: واژگونی اتوبوس در منطقه دوآب سوادکوه تاکنون منجر به جان باختن ۱۹ نفر از سرنشینان این اتوبوس شد.

اتوبوس سوادکوه

به گزارش همشهری‌آلاین به نقل از ایرنا، ذکریا اشکپور پنج‌شنبه ۱۹ دی در گزارشی به خبرنگاران افزود: این اتوبوس که از تهران به مقصد گنبد در حال حرکت بود حدود ساعت سه بامداد امروز در جاده سوادکوه دچار حادثه شد و در این حادثه ۹ مرد، ۹ زن به همراه یک جنین جان باختند.

وی ادامه داد: ۲۴ نفر (۱۶ مرد و ۸ زن) مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران اعلام کرد: براساس هماهنگی‌های ایجاد شده در واحد MCMC (مرکزپایش مراقبت‌های درمانی) و EOC (واحد هدایت عملیات بحران) دانشگاه، دو کودک به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری ۸ نفر به بیمارستان رازی قائمشهر و یک نفر به بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر منتقل شدند.

وی اضافه کرد: مابقی مصدومان به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.   

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بیشتر جان‌باختگان و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران به مقصد گنبد که بامداد امروز در محدوده سوادکوه در استان مازندران اتفاق افتاد گلستانی هستند.

مهدی میقانی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق برآوردهای اولیه بیشتر آن ها از اهالی گلستان و شهروندان کلاله، مینودشت و گنبد هستند.

وی که در بیمارستان ساری از برخی مصدومان این حادثه عیادت کرد، ادامه داد: در برآوردهای اولیه علت وقوع این حادثه نقض فنی ترمز اتوبوس و برخورد به گارد ریل اعلام شد که پس از آن اتوبوس به دره سقوط کرد.

گفته می‌شود تعطیلی واحدهای اداری اورژانس در روزهای پنج‌شنبه علت تاخیر در شناسایی فوت‌شدگان و اعلام اسامی آن‌هاست.

کد خبر 476913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha