برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سرافراز ایرانی، شهید حاج «قاسم سلیمانی»، نمایشگاه نقاشی با عنوان «سردار دل ها»از آثار کودکان دارالقرآن مرکزی منطقه۱۰ در مجتمع شهید «حبیب غنی پور» برپا شده است.

نمایشگاه نقاشی

همشهری آنلاین/ بهاره خسروی :برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سرافراز ایرانی، شهید حاج «قاسم سلیمانی»، نمایشگاه نقاشی از آثار کودکان دارالقرآن مرکزی منطقه۱۰ در مجتمع شهید «حبیب غنی­ پور» برپا شده است.

معرفی ابعاد شخصیتی و معرفتی سردار سلیمانی در میان نسل جدید و تشویق برای ادامه دادن راه این شهید همیشه جاوید برای حفظ تمامیت ارضی کشور، وظیفه همه نهادها و ارگان­های فرهنگی کشور است. مدیردارالقرآن مرکزی منطقه ۱۰ با بیان این مطلب در ادامه می­ گوید: «تلاش کردیم در این مجموعه با زبان ساده و قابل درک، کودکان را با سردار همیشه زنده ایرانی آشنا کنیم. در یکی از کارگاه ­های قصه ­گویی، مربی برای بچه ­ها از ویژگی شخصیتی و حالت رفتاری شهید با کودکان روایت کرد و در پایان از آنها خواسته شد تا تصویر ذهنی­شان را از سردار سلیمانی  نقاشی کنند.»

به گفته «الهه حیدری» در این نمایشگاه، ۸۰ اثر نقاشی با مداد رنگی از کودکان ۶ ساله برای بازدید عموم به نمایش درآمده است. علاقه ­مندان می­ توانند برای بازدید تا روز چهارشنبه ۲۵ دی­ ماه، از ساعت۸:۳۰ تا ۱۶، به نشانی خیابان قزوین، جنب بوستان «تهرانی»، مجتمع شهید حبیب غنی ­پور مراجعه کنند.

کد خبر 476841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha