چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
۰ نفر

برخلاف استراماچونی که به دنبال اضافه کردن یک بازیکن با تجربه به تیم جوانش در نیم فصل دوم بود، فرهاد مجیدی ۴۳ ساله تمایلی برای بازگشت هم بازی سابق اش به استقلال ندارد. فرهاد نگران حاشیه های احتمالی است. پژمان در هیات مدیره هم یکی دو منتقد جدی دارد.

پژمان منتظری

همشهری آنلاین- فرهاد مجیدی برخلاف برخی از مدیران باشگاه موافق بازگشت پژمان منتظری به استقلال نیست و برنامه ای برای جذب هم تیمی سابق اش ندارد. منتظری و مجیدی از لیگ هفتم تا لیگ سیزدهم در استقلال هم تیمی و همبازی بودند.با جدایی مهدی رحمتی و منتظری در آخر فصل گذشته، هیچ کدام از بازیکنان فعلی استقلال همبازی و هم دوره فرهاد نیستند و مدیریت کردن چنین تیمی و جمع کردن حاشیه هایش برای سرمربی ۴۳ ساله و کم تجربه آبی ها آسان تر است. 

باتوجه به این موضوع مجیدی تمایلی و برنامه ای برای بازگشت پژمان منتظری به استقلال ندارد. این در شرایطی است که استراماچونی سرمربی ایتالیایی و سابق آبی پوشان روی بازگشت این مدافع با تجربه و کارنامه دار نظر مثبت داشت و برخی از مدیران استقلال از جمله بهرام امیری و علی فتح الله زاده نظر مثبتی روی این بازیکن داشتند. البته شنیده می شود نفراتی چون امیرحسین فتحی و کامران منزوی که اول فصل مامور تمدید قرارداد پژمان شده بود هم موافق آمدن منتظری نبودند.به نظر آنها رفتار پژمان در پایان فصل درست نبود و بازگشت او باعث ایجاد حاشیه و دودستگی بین بازیکنان می شود. 

از طرف دیگر دعوای رسانه‌ای منتظری و محمود بابایی دوست قدیمی و مشاور فرهاد هم احتمالا در این موضوع بی‌تاثیر نیست!

کد خبر 476765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha