رئیس بهزیستی اسدآباد از پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سال جاری خبر داد.

طرح اشتغال روستایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اکبر احمدی منش اظهار کرد: پرداخت این میزان تسهیلات برای ۲۳ نفر از مددجویان به تعداد ۱۸ طرح ایجاد اشتغال کرده که ازجمله این اشتغال‌ها می‌توان به دامداری و زنبورداری اشاره کرد.

وی گفت: درصد تخصیص اعتبارات افزون بر ۱۱۰ درصد تعهدات شهرستان اسدآباد، استان همدان بوده است، در زمینه اعتبارات تبصره ۱۶ نیز ۶۵ طرح با بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تصویب و به بانک‌های عامل معرفی‌شده که تاکنون ۷۰ در صد طرح‌های مذکور موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

احمدی منش در ادامه با اشاره به مشارکت‌های مردمی با محوریت پویش ملی حلقه وصل " جلب و جذب مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی " برای تهیه جهیزیه به جامعه هدف پشت نوبت این شهرستان، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون خیرین و مردم شهرستان ۱۷ میلیون تومان کمک نقدی به بهزیستی این شهرستان در راستای مشارکت و تهیه جهیزیه داشته‌اند.

رئیس بهزیستی اسدآباد با اشاره به این‌که این پویش ملی با شعار "شریک شادی‌تان هستیم" در قالب یک برنامه خیرخواهانه در شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: تأمین جهیزیه برای جامعه هدف بهزیستی، ترویج ازدواج آسان، کمک به تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم ازدواج جوانان، از اهداف اجرای این پویش سراسری است.

احمدی‌منش با اشاره به این‌که پوستر پویش مجازی حلقه وصل به اعضای معتمدین و خیرین اطلاع‌رسانی شده است، اضافه کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی به‌صورت مکاتبه صورت گرفته و اعلام شماره‌حساب مشارکت این شهرستان نیز به‌صورت فراخوان اعلام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۵ مورد جهیزیه از طریق اداره کل استان برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان تهیه‌شده است.

کد خبر 476712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha