شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از برخی منابع اعلام کرد پایگاه عین الاسد آمریکا پس از حمله موشکی ایران کاملا خاموش است و روشنایی ندارد.

عين‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع آگاه جزئیات حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا در عراق را اعلام کرد.

منابع این  شبکه گفتند: [بر خلاف ادعای آمریکا] حمله موشکی به پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق، جایی را هدف قرار داد که در آن نظامیان آمریکایی مستقر بودند.

یک منبع امنیتی به المیادین گفت: صحت انهدام یک فروند هواپیما در باند ویژه آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد تأیید می‌شود. نیروهای آمریکایی در عین الاسد به سازمان اطلاعات لشکر هفتم عراق اجازه ورود به این پایگاه را ندادند. 

المیادین همچنین اعلام کرد پهپادها پس از حمله موشکی در سطح گسترده‌ای بر فراز آسمان پایگاه عین الاسد و اطراف آن به پرواز در آمدند و این پایگاه پس از حمله موشکی کاملا خاموش است و روشنایی ندارد.

کد خبر 476633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود چرغانی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    3 0
    با وجودی که جنگ را قبول ندارم ولی در شرایط حاد اقتصادی امروز ما راهی جز جواب نداشتیم چون اگر جواب نمی دادیم هم تحریم بود و هم ترور و... ولی با این جواب مجبور هست به برجام برگردد و دست از شرارت ها بردارد
  • mahdi7 IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    6 0
    ایران بیشه شیران