پیکر شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و پورجعفری برای خاکسپاری وارد گلزار شهدای کرمان شد و هم اکنون مقدمات مراسم تدفین در حال انجام است.

قاسم سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین، در پی ورود پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدا، هم اکنون مراسم شام غریبان سردار در حال برگزاری است.

بعد از اعلام تعویق زمان تدفین پیکر شهیدان "سلیمانی" و "پور جعفری"، به علت ازدحام جمعیت در گلزار شهدای کرمان و احتمال بروز حادثه برای مردم در این محل حالا قرار است شهید سردار سلیمانی در کنار مزار شهید یوسف الهی به خاک سپرده شود.

 همچنین اقامه نماز جماعت در محل خاکسپاری سردار سلیمانی انجام شد. تشییع پیکر شهدای مقاومت پیش از این در کشور عراق و شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم انجام شده بود.

محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان دوران دفاع مقدس طی پیامی در توییتر خود از ۵ چیزی که در قبر همراه حاج قاسم سلیمانی گذاشته می شود خبر داد: پرچم حرم مطهری و تربت سیدالشهدا (ع)، انگشتری که حاج قاسم با آن نماز شب می‌خواند، عبای نمازهای شب آقا و امضای شاهدانی من جمله حضرت آقا، سید حسن نصرالله و حاج عماد مغنیه که شهادت می‌دهند او بنده خوب خدا بود.

کد خبر 476469

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha