مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بروجرد گفت: تاکسی‌های اینترنتی این شهرستان پس از آن‌که تحت نظارت تاکسیرانی قرار بگیرند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه سهمیه بنزین بگیرند.

تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسن غیاثوند شامگاه دوشنبه ۱۶ دی در ستاد تنظیم بازار شهرستان بروجرد افزود: تمامی تاکسی‌های اینترنتی تحت نظارت واحد تاکسیرانی بروجرد در می آیند و با ثبت نام در سامانه وضعیت عملکرد آنها مشخص خواهد شد که به آنها ماهیانه سهمیه بنزین دولتی نیز تعلق می‌گیرد. همچنین با افزایش قیمت بنزین، در بروجرد هیچگونه افزایش قیمت کرایه نداشتیم و تا کنون مشکلی هم پیش نیامده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بروجرد ادامه داد: هر تاکسی در بروجرد ۲۵۰ لیتر ماهیانه سهمیه بنزین دولتی دریافت می‌کند و هم اکنون ۷۰ درصد تاکسی‌های بروجرد دوگانه سوز هستند و سن فرسودگی تاکسی‌های بروجرد نسبت به دیگر شهرهای غرب کشور بسیار پایین است.

غیاثوند گفت: برای سرویس‌های مدارس که سهمیه نداشتند نیز توانستیم ۱۲۰ لیتر سهمیه بگیریم چرا که ۴۰ درصد سرویس مدارس شخصی هستند. این میزان سهمیه تعلق گرفته به شخصی‌ها به صورت نقدی معادل ۱۸۰ هزار تومان سهمیه سوخت به کارت رانندگان واریز می‌شود.

کد خبر 476256

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha