ترجمه چینی توئیت «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص مراسم باشکوه تشییع سردار شهید «قاسم سلیمانی» در سه ساعت بیش از سه میلیون بازدید داشت.

ظریف

به گزارش همشهری آنلاین، توئیت ظریف که در حساب ویبو سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین به زبان چینی منتشر شده بود در سه ساعت اول انتشار سه میلیون بازدید کننده داشت.

 وزیر امور خارجه در این توئیت خطاب به رییس جمهوری آمریکا نوشت: آقای ترامپ! آیا در عمر خود چنین دریایی از انسان‌ها را دیده‌اید، هنوز تصور می‌کنید می‌توانید اراده این ملت بزرگ و مردمش را بشکنید؟

ظریف در تازه‌ترین توییت خود خطاب به رییس جمهوری آمریکا نوشت: آیا هنوز می‌خواهید به مشورت‌های دلقک‌هایی که به شما درباره منطقه ما مشورت می‌دهند گوش کنید؟

ظریف در ادامه پرسید: آیا هنوز تصور می‌کنید می‌توانید اراده این ملت بزرگ و مردمش را بشکنید؟

وزیر امور خارجه تاکید کرد: پایان حضور شوم آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است.

ترجمه چینی توئیت محمد جواد ظریف در خصوص مراسم باشکوه تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی در سه ساعت بیش از سه میلیون بازدید داشت

بامداد جمعه پهپادهای آمریکایی به دستور ترامپ در یک عملیات تروریستی در فرودگاه بغداد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی مهندس معاون حشد الشعبی عراق را به شهادت رساندند.

طی سه روز گذشته، پیشرفت تحولات پس از ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی به محور توجه افکار عمومی چین تبدیل شده و اخبار و گزارش‌های این ترور در سرخط اخبار رسانه‌های چین قرار دارد.

کد خبر 476171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمان IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 0
    خیر واقعا مرد بزرکی بود
  • US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 1
    لعنت به آمربكا و اسرائيل و انگليس، انگلهاي كثيف