دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این موضوع که تهدیدات آمریکا پس از ترور سردار سلیمانی از روی ترس است، گفت: جنگ روانی آمریکایی‌ها تاثیری در پاسخ ما به ترور فرماندهان مقاوت ندارد.

علی فدوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دریادار پاسدار علی فدوی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی، گفت: تهدیداتی که آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند از روی ترس است و نگران واکنش محور مقاومت به شهادت سردار سلیمانی و یارانشان هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: عملیات روانی آمریکایی‌ها روی ما تاثیری ندارد و ما بر اساس دستور قرآن و اسلام پاسخ مناسب را به شهادت فرماندهان مقاومت خواهیم داد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم از عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، افغانستان و دیگر نقاط جهان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، تاکید کرد: اینها بر اساس یک پروتکل سیاسی بین یک کشور و کشوری دیگر، در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی شرکت نکردند بلکه دلشان آنها را به اینجا کشاند.

فدوی با بیان این موضوع که سردار سلیمانی، دل‌های مردم منطقه را متوجه حقیقت کرده بود و آنها با هم یکی شده بودند، گفت: وقتی دل‌ها همه یک حقیقت شوند، فرقی نمی‌کند که در لبنان باشی، یا عراق، یا نیجریه، یا سوریه یا ایران.

کد خبر 476079
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha