وزارت آموزش‌وپرورش با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش برای اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور( آبان ۱۳۹۸) به منظور آگاهی پذیرفته‌شدگان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، این وزارتخانه با صدور اطلاعیه‌ای مواردی را به آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ در مرحله چند برابر ظرفیت رساند. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«با آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور آبان ۱۳۹۸ (موضوع مجوزهای شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ و ۱۶۰۴۹۱ مورخ یک تیر ۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور)، موارد ذیل اعلام می شود:

- معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به ‌منزله قبولی فرد تلقی نمی‌شود بلکه در پذیرش نهایی با توجه به شغل/ محل انتخابی و بر اساس مجموع نمرات فصلی داوطلبان معرفی‌شده با وزن ۷۰ درصد آزمون کتبی و ۳ درصد مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام مذکور صورت خواهد گرفت.

- معرفی‌شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند با مراجعه به سامانه‌های استانی اداره کل آموزش‌وپرورش محل مورد تقاضا (لیست پیوست) از زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه استخدامی و... خود مطلع شوند.

- عدم مراجعه معرفی‌شدگان به هر دلیل جهت انجام مراحل مزبور در زمان مقرر به‌ منزله انصراف بوده و داوطلب در این خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.

- گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات اعلام‌شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای پذیرفته‌شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است. محل برگزاری دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی بعد از قبولی نهایی توسط دانشگاه‌های مجری دوره مهارت‌آموزی اعلام خواهد شد.

- مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی مربوط، بخشی از هزینه‌های برگزاری دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) بر عهده داوطلب خواهد بود.

- داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند «فرم اطلاعات فردی» را از پورتال دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس اقدام و به همراه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، به نماینده هسته گزینش تحویل دهند.

- چنانچه پذیرفته‌شدگان در طول برگزاری دوره یک‌ساله مهارتآموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش‌وپرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد کرد.

- دانشگاه مجری دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت‌آموزان ندارد. در صورت وجود امکانات و تقاضای مهارت‌آموز، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکان‌پذیر خواهد بود.

- رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه‌های بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی است.»

کد خبر 475973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha