پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی آمریکا صبح امروز به شکل هوایی وارد فرودگاه اهواز شد.

پیکر شهدا

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز، ۱۵دی، پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش به وطن رسید. مردم خوزستان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با عزاداری و سوگواری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش استقبال کردند.

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش روز شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین(ع) تشییع شد و بامداد امروز به میهن بازگشت.

صدها نفر از مردم و مسئولان لشکری و کشوری استان با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر شهدا رفتند.به گزارش فارس، حشد الشعبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیکر شهید ابومهدی المهندس به همراه پیکر شهید سپهبد سلیمانی برای انجام آزمایش‌ دی.ان.ای به ایران منتقل شده و پس از انجام آزمایش‌ها برای خاکسپاری در وادی‌السلام نجف به عراق بازگردانده می‌شود.

حشدالشعبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شدت انفجار حمله تروریستی بامداد جمعه، تکه‌های پیکر ابومهدی المهندس با تکه‌هایی از پیکر یکی دیگر از شهدای الحشد الشعبی و پیکر سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ترکیب شده است.

در این بیانیه آمده است که پس از انجام عملیات دی‌ان‌ای،‌ پیکر المهندس به عراق بازخواهد گشت تا طبق وصیت وی، در قبرستان وادی‌السلام به خاک سپرده شود.

کد خبر 475562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیلی AE ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    10 0
    خدارحمتش کنه مرد بزرگ و شریفی بود وبه اسلام خدمت کرد
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    15 0
    حیف‌شد.
  • دفراهانی IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    2 0
    خدارحمت کنه شهیدبزرگوارسردارسلیمانی راوتمام کسانی که به این آب وخاک وبه ایران وایرانی خدمت میکنند
  • دفراهانی IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
    1 0
    خداوندرحمت کنه شهید ابومهدی المهندس رامردبزرگ وباشرافتی بودند