رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد که باید راه ایشان ادامه پیدا کند.

عارف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف ظهر امروز در منزل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیدار با خانواده ایشان گفت: محبوبیت حاج قاسم به‌خاطر فروتنی و مردمی بودن ایشان است.

وی با تاکید بر اینکه «باید راه شهید سلیمانی ادامه پیدا کند» گفت که ایشان هیچگاه جناحی فکر نمی کرد چون خود را فراتر از جریانات سیاسی می دانست.

همچنین رئیس فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با صداوسیما گفت: این فاجعه بزرگ را به ملت اسلامی و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می کنیم، سردار سلیمانی شخصیتی والامقام بود که فراتر از شجاعت، فردی اخلاق مدار و با سعه صدر فراوان بود.

وی اقدام آمریکا را در به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام نشانه استیصال آنها خواند و گفت: آنها زمانی که منافع شان مطرح باشد به هیچ قانون بین المللی پایبند نیستند و فقط به دنبال کسب منافع خود ولو کوتاه مدت هستند.

عارف گفت: همه نخبگان دنیا باید از این رفتار خشن و غیر انسانی و غیر قانونی آمریکا درس بگیرند. قطعا امت پاسخ این بدمنشی دشمنان را خواهند داد و مردم ما همواره نشان دادند که با تدبیر عمل می کنند.

کد خبر 475463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha