بهسازی محیطی ساختمان های نواب برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ارتقای سطح زندگی، حد فاصل خیابان های آذربایجان تا قزوین، در حال اجرا است.

بهسازی نواب

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : منطقه 10 به دلیل ریزدانگی و تراکم بافت فرسوده، از مهم­ترین الویت های  شهرداری و ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران برای بهسازی است. مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این مطلب می­‌گوید: «برای افزایش کیفیت محیطی، امنیتی، کاهش آسیب­ های اجتماعی موجود و همچنین ساماندهی و تامین جای پارک در این محدوده، طرح بهسازی محیطی پشت ساختمان­ های نواب حد فاصل خیابان آذربایجان تا خیابان قزوین، از سال 1395، در دستور کار و مطالعه قرار گرفت. در سال جاری بخش نخست این طرح، حد فاصل خیابان­‌های دامپزشکی تا هاشمی، در ناحیه 3 منطقه 10 در حال اجرا است.»

به گفته «کاوه حاجی­ علی ­اکبری» در تهیه این طرح مطالعاتی، از اهالی مجتمع‌­های چلچله 1 و 2 و 3 در محدوده ناحیه 3 درباره نیازها، پیشنهادها برای کاهش مشکلات موجود نظرسنجی شده است. همچنین این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌­های ساماندهی و بهسازی محیطی سازمان نوسازی شهر تهران با عرصه مداخله 15 هکتار در بافت فرسوده  در حال تکمیل است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، درباره اقدامات عمرانی که در این طرح اجرا می­‌شود، اضافه می­ کند: «در اجرای پروژه مذکور، ایجاد فضای سبز ‏، کفسازی ،نورپردازی در معبر خیابان سلیمیان، حد فاصل خیابان دامپزشکی تا خیابان خمسه، در اولویت اقدامات عمرانی قرار دارد. »

کد خبر 475433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha