محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سردار شهید سپهبد سلیمانی را معمار نابودی داعش خواند و گفت: تکلیف آنهایی که از شهادت سردار سلیمانی خوشحال هستند از اول هم معلوم بود.

سردار سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین، محمود صادقی،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:  سردار سلیمانی معمار نابودی داعش بود. وی با بیان اینکه تکلیف آنهایی که از شهادت سردار سلیمانی خوشحال هستند، از اول هم معلوم بود.

صادقی ادامه داد: سردار سلیمانی از اسطوره‌های دفاع مقدس بود و از نمادهای وحدت ملی به شمار می‌رفت. سردار سلیمانی مورد علاقه و توجه همه گروه‌های سیاسی و آحاد مختلف قرار داشت و شهادت ایشان  می‌تواند موجب تقویت امنیت ملی باشد.

این نماینده مجلس همچنین در صفحه شخصی خود در تویتر هم نوشت: شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی فراتر از جناح‌ها، نام‌ها و طیف‌های سیاسی محبوب همه بود. ملت ایران با وحدت و همبستگی خود انتقام شهادت او را از متجاوزان آمریکایی خواهد گرفت.

وی پیش از هم در تویتی دیگر نوشته بود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد فداکاری، ایثار و مبارزه با تروریسم را به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت می‌گویم.

کد خبر 475131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha