وزیر فرانسوی با بیان اینکه؛ ترور سلیمانی اتفاقی بود که از آن می‌ترسیدیم گفت: تنش بین ایران و آمریکا در حال افزایش است.

فرانسه

به گزارش همشهری آنلاین،  وزیر خارجه فرانسه در امور اروپا، در واکنش به ترور سردار سلیمانی گفت: آنچه اتفاق افتاد همان چیزی بود که از آن می‌ترسیدیم. 

وی با بیان اینکه تنش بین ایران و آمریکا در حال افزایش است، افزود: اکنون اولویت باید این باشد که ثبات به خاورمیانه بازگردد.

در همین حال ‏کارل بیلت وزیر خارجه سابق سوئد هشدار داد،  کشته شدن قاسم سلیمانی احتمالا به این معناست که درگیری بین ایران و آمریکا به مرحله بدون بازگشت‌ رسید. تندروها در ایران واکنش‌ نشان می‌دهند و این پاسخ ممکن است در هر جای دنیا اتفاق بیافتد.

کد خبر 475003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    6 0
    این قضیه دیگه مربوط به تندروها نیس بلکه منافع ملی هست و همه مردم ایران در این مورد یک صدا هستند و انتقام خواهند گرفت
    • ایمان IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      4 0
      دقیقا
  • مهدی IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    5 0
    حرف از تند روی گذشته چطور ترامپ هر غلطی میکند تند روی نیست اما اینجا ما تند رو هستیم. باید یکی در حد خود ترامپ ملعون و نجس کشته شود که از نظر ما حتی یک بند انگشت سردارمان نیست. ولی چه کنیم که هیچ وقت و هیچ زمانی آنان کسی در حد سردار ما نداشته و ندارند.
  • ناشناس IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    2 0
    امریکا، انگلیس، المان، فرانسه و اسراییل همه از دم از یه قماشند و از شهادت این سردار بزرگ ابراز ناراحتی نکرده اند ... اگه بجای عزیران ما یکی از افراد اونها مرده بودند الان چه جارو جنجالی راه می انداختند و قشون کشی می کردند.
  • ایران IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    بحث تندرو و اصلاح طلب نیست آمریکا اوج دشمنی با مردم ایران را به حد خود رسانده... آن کسی که توی آمریکا نشسته و داره وطن فروشی میکنه و شده ... آمریکایی ها چه میفهمد از ظلمی که آمریکا به مردم ایران میکنه.... به عنوان یک شهروند عادی از شهادت قاسم سلیمانی خیلی ناراحت شدم و البته بیشتر از قبل از سردرمداران آمریکا متنفر شدم