فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال در پیام های جداگانه ای شهادت قاسم سلیمانی؛ سردار بزرگ و پرافتخار ایران اسلامی را تسلیت گفتند.

قاسم سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین  متن پیام های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال بشرح ذیل است
بسم الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و رشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه و نقش آفرینی های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام، سرانجام به آرزوی دیرینه خود، شهادت، رسید.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و خانواده معزز وی تسلیت عرض
می کند.

بسم الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای جوانان و ورزشکاران و قهرمانان از یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزشهای امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب عزیزمان کرد .
سازمان لیگ فوتبال ایران شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب و تمامی ملت قدرشناس ایران را تبریک و تسلیت می گوید.


 

کد خبر 474996

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha