رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم است، از این حادثه به عنوان حادثه‌ای بسیار سخت برای امت اسلامی یاد کرد.

رئيسي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در نشست روسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استان سراسر کشور، شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان را به محضر مبارک حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی تسلیت گفت.

وی از این حادثه به عنوان حادثه‌ای بسیار سخت برای امت اسلامی یاد کرد و افزود: چهره حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره طرفدار مظلومان امت اسلامی و مدافع حریم امت اسلامی در عالم اسلام و دنیای امروز شناخته می‌شود.

آیت‌الله رئیسی، حاج قاسم سلیمانی را به عنوان نماد دفاع از امت اسلامی و مظلومان عالم معرفی کرد و بیان داشت: امروز در هر کجای عالم که اسم حاج قاسم سلیمانی آورده شود همراه با همت، رشادت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت برای دفاع از امت اسلامی و مظلومان عالم است.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم است. امروز در عالم اگر بخواهیم کسی را معرفی کنیم که نماد مبارزه با تروریسم است بدون تردید حاج قاسم سلیمانی در راس این لیست قرار دارد.

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی

رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش را تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم‌ رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

تروریسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکا، برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه خود افزود و مالک اشتر ولی زمان، سرباز ولایت و امت، سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به فیض عالی شهادت رساند.

امروز جبهه مقاومت گرچه داغدار شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزم مجاهدش ابومهدی مهندس است اما طنین گام‌های استوار این سرداران سرافراز در گوش تاریخ باقی خواهد ماند و از هر قطره خون پاک آنان، صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید تا خواب را از چشم دولت تروریست آمریکا و تروریسم بین‌الملل در سراسر جهان برباید.

آمریکا با این اقدام سبعانه، نقطه‌ای بر پایان حیات شرارت بار خود در منطقه گذاشت و بی‌تردید سربازان جبهه مقاومت، انتقام خون حاج قاسم را که امتداد خون سرخ حضرت ثارالله (ع) است به اشد وجه خواهند ستاند.

شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، جبهه پیروز مقاومت و همه امت اسلامی بویژه ملت قدرشناس ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حق، علو درجات را برای آن مجاهد فی سبیل‌الله و مردی که عهد خود با خدایش را صادقانه ایفا کرد، مسالت دارم.

کد خبر 474967
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha